Data: 2016 m. rugsėjo 30 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Kaina: 200 Eur (50% nuolaida perkant visą Pardavimų valdymo kursą)
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Mantas Katinas  (Investuok Lietuvoje)

Rinkodaros vadovėliai kupini patarimų, kaip išpuoselėti savo prekės ženklą, kuris užkariaus vartotojų sąmonę ir pinigines. Tačiau retas marketingo guru yra davęs patarimų verslams, tiekimo grandinėje nekontaktuojantiems su galutiniu vartotoju. Ką turėtų nuveikti marketingas įmonėje, vagonais gabenančioje iš Baltarusijos druską ir ją tiekiančioje kelininkams, kai šiuos netikėtai užklumpa žiema? Arba koks turėtų būti įvaizdis metalo fabriko, galinčio supjaustyti, perlenkti, išgręžti ir suvirinti metalo komponentus baldininkams iš 3 mm storio nerūdijančio plieno lakštų? Pamėginkite papasakoti šių įmonių vadovams „“Apple““ ir „“Coca-Colos““ sėkmės istorijų.

Seminaras padės suvokti marketingo reikšmę, nustatyti skaidrias bendradarbiavimo taisykles tarp marketingo ir pardavimų komandų, užtikrinti jų tarpusavio pagarbą ir pasitikėjimą B2B kompanijose. Stiprus rinkodarininkas gali nulemti pardavimų augimą ženkliau, nei bet kuris pardavėjas. Seminare pasidalinsime patirtimi, kaip to pasiekti dirbant sistemiškai.

Seminaro tikslas

Suteikti žinių, kaip įmonėje marketingą subordinuoti į pardavimus, kad marketingo funkcija teiktų bendrovei maksimalią pridėtinę vertę.

Kam skirtas seminaras?

Įmonių vadovams, pardavimo vadovams, marketingo vadovams.

Po seminaro:

Dalyviai apsispręs, koks marketingo vaidmuo turėtų būti jų įmonėse, ko iš marketingo reikalauti ir tikėtis. Be to, dalyviai sužinos, kokie yra labiausiai praktikoje pasiteisinę eksporto rinkos tyrimo būdai, bei kaip organizuoti mažo biudžeto viešuosius ryšius eksporto rinkose.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Segmentuok rinką, bet ne savo išteklius!
  • Pagal ką segmentuoti rinką: klientų charakteristikas ar klientų poreikius?
  • Strateginis pasirinkimas: žydrieji ar raudonieji vandenynai?
  • PRAKTIKA: kur rasti potencialių klientų Lietuvos ir eksporto rinkose kontaktinius duomenis?

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • Marketingo funkcijos paskirtis skirtingo tipo B2B įmonėse: Make-to-Order, Make-to-Stock gamybos, didmeninės prekybos, projektų, paslaugų
  • Lead’ų generavimas skaitmeniniais kanalais: veikia, bet pasikliauti rizikinga
  • Potencialių klientų žvalgytuvės mūšio metodu
  • Viešųjų ryšių funkcijos paskirtis B2B įmonėse bei kaip gauti grąžą iš investicijų į įvaizdį

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip „Geralda“, „Umega“, „Ventmatika“, „Venipak“, „Paysera“, „Grigeo Grigiškės“, TEO LT, „Transimeksa“, „Kriautė“, „Ramundas GM“, „Neriba.lt“, „Baltimax“, „Artilux NMF“, „GlasKeller“, „Švytėjimas“, „Rifas“, „Litexpo“ ir tuzinas kitų.

Kviestinis svečias

Mantas Katinas yra užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje” generalinis direktorius. Prieš pradėdamas vadovauti „Investuok Lietuvoje“, M. Katinas užėmė įvairias pozicijas „TEO LT“ – „TeliaSonera“ grupei priklausančioje didžiausioje Lietuvos telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų bendrovėje. M. Katinas yra sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį rinkodaros, verslo vystymo ir skaitmeninio verslo srityse. Jo specializacija apima ateities verslo tendencijas ir modelius bei inovacijų ekonomiką. M. Katinas yra įgijęs žurnalistikos bakalauro laipsnį Vilniaus universitete bei jungtinį Strateginio valdymo magistro laipsnį ISM vadovų magistrantūroje.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 3-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

Jūsų vardas ir pavardė

Elektroninis paštas

Telefono numeris

Įmonė

Nuolaidos kodas

 Reikės sąskaitos faktūros

Susipažinau ir sutinku su taisyklėmis

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI