Data: 2017 m. gegužės 16 d.
Laikas: 10.00 – 18.00 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: Verslo centras 135 (Žalgirio g. 135, Vilnius)
Kaina: 129 €
Lektorius: Domantas Širvinskas (EduMint)
Mokymų lygis: pradedantiesiems

Mokymų tikslas

Pristatyti pagrindinius komunikacijos ir reklamos Facebook’e principus, išmokyti, kaip kelti tikslus, išvystyti strategiją, sukurti įdomų ir įtraukiantį turinį, o vėliau, teisingai analizuojant rezultatus, padėti atsirinkti tai, kas geriausiai padėtų siekti iškeltų verslo tikslų.

Kam skirti mokymai?

Pradedantiesiems rinkodaros, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, kurie socialiniuose tinkluose atstovauja įmonę arba organizaciją.

Po mokymų:

Dalyviai bus susipažinę su įvairiais Facebook įrankiais ir jų panaudojimo galimybėmis, gebės parengti Facebook komunikacijos strategiją pagal įmonės ar organizacijos keliamus tikslus ir ruošti atitinkamus įrašus, mokės parengti Facebook reklamą ir analizuoti jos rezultatus.

Pirmos dienos temos

1. Interneto tendencijos 

  • Susipažinsite su vartotojų elgsena internete;
  • Sužinosite apie paskutines technologijų madas;
  • Išgirsite paskutines Facebook naujienas.

2. Facebook komunikacijos strategija 

  • Suprasite, kodėl svarbu turėti komunikacijos strategiją;
  • Sužinosite apie pagrindines strategijos sudedamąsias dalis;
  • Išmoksite, kaip ją parengti.

3. Facebook komunikacijos strategijos rengimas

  • Išmoksite išsikelti komunikacinius tikslus;
  • Pasirinksite komunikacines temas;
  • Susiplanuosite įrašus artimiausioms savaitėms.

4. Pagrindiniai Facebook įrankiai

  • Sužinosite plačiau apie skirtingus žinučių tipus, renginius, grupes, konkursus, programėlių ir pan. galimybes;
  • Suprasite, ko Facebook‘e nedaryti;
  • Gausite idėjų, kaip pritraukti daugiau fanų.

Antros dienos temos

1.Turinys Facebook’e

  • Gebėsite atskirti gerą turinį, tinkamą šiam soc. tinklui;
  • Sužinosite geros grafikos paslaptis;
  • Gausite idėjų įdomioms žinutėms Jūsų puslapiui.

2. Facebook reklamos pradžiamokslis

  • Susipažinsite su pagrindinėmis reklamų rūšimis (įrašo reklama, puslapio reklama ir kt.), ir talpinimo vietomis (desk, mobile, instagram ir kt.), suprasite jų paskirtį;
  • Sužinosite, kuo skiriasi Facebook reklama nuo kitų reklamos rūšių (pvz., AdWords);
  • Susipažinsite su persekiojančia reklama (angl. retargeting);
  • Sužinosite, kokios yra tikslinės auditorijos pasirinkimo galimybės;
  • Sužinosite pagrindinius reklamos rodiklius ir mokėsite analizuoti statistiką;
  • Suprasite, kokį biudžetą skirti reklamai.

3. Facebook reklama: ant kokios norisi spausti? 

  • Sužinosite, kokie paveiksliukai patraukia akį;
  • Susipažinsite su pagrindinėmis paveikslėlių rengimo taisyklėmis (formatas, teksto išdėstymas ir pan.);
  • Suprasite į ką atkreipti dėmesį rašant tekstus;

Lektorius

Domantas Širvinskas – agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš septynerių metų. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Šiuo metu savo įkurtoje įmonėje rūpinasi prekės ženklų komunikacija Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Norvegijoje.

Registracija

Jūsų vardas ir pavardė

El. paštas

Telefono numeris

Jei reikalinga sąskaita faktūra, prašome pateikite rekvizitus

Nuolaidos kodas

Pastabos

 Noriu gauti informaciją apie naujus mokymus

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p. krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI