fbpx

Data: 2016 m. lapkričio 25 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Kaina: 200 Eur
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Rimantas Damanskis (Artilux NMF) 

Kai 80% savo produkcijos eksportuojanti įmonė neturi tinklapio jokia užsienio kalba, galima įžvelgti atsilikimą. Bet neskubėkime smerkti: ši sėkminga kompanija sugeba įtikinti savo būsimus klientus kitais kanalais ir priemonėmis. Kokiomis? Akivaizdu, kad kur kas taiklesnėmis, nei tinklapis.

Kad nulemtume potencialaus kliento sprendimą sudaryti sandorį, turime suteikti jam visą būtiną informaciją (ir ne daugiau!) tokiu būdu, koks jam tinkamiausias. Ir padaryti tai turime tinkamiausiu metu klientui. Nepamirškime, kad potencialus klientas – tai įmonė, kur sprendimą dėl sandorio sudarymo priima keletas žmonių, o daugumai iš jų pardavėjas neturės galimybės gyvai atsakyti į prieštaravimus!

Seminare į pardaviminę komunikaciją pažvelgę klientų akimis pamatysime, kiek daug galimybių neišnaudoja pardavėjai, manydami, kad visi klientai turi vienodus poreikius informacijai ir marias laiko nagrinėti korporacinę brošiūrą.

Seminaro tikslas

Išmokyti sukurti marketingo medžiagą – el. laiškus, kompanijos pristatymus, tinklapius, preliminarius pasiūlymus – subordinuotą į naujų klientų pritraukimą.

Kam skirtas seminaras?

Pardavimų vadovams, marketingo vadovams.

Po seminaro:

Dalyviai išmoks pažvelgti į komunikaciją su potencialiais klientais iš jų perspektyvos ir atitinkamai sukurti bei suplanuoti žinutes, paremsiančias pardavimo galimybę jai judant pardavimų procese.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Marketingo medžiagos tikslai skirtinguose pardavimų procesuose
  • PRAKTIKA: pardavimų proceso specifikavimas iš kliento perspektyvos
  • Kaip pardavimo komunikacija atrodo kliento akimis?

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • Kaip verbalizuoti ir subordinuoti žinutes į pardavimų proceso etapų įveikimą?
  • Marketingo medžiagos personalizavimas ir automatizavimas
  • Kokius įrankius naudoti, kad žinutė pasiektų adresatą
  • Reikalavimai aktyviai pardavinėjančių kompanijų tinklapiams

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip “Geralda”, “Umega”, “Ventmatika”, “Venipak”, “Paysera”, “Grigeo Grigiškės”, TEO LT, “Transimeksa”, “Kriautė”, “Ramundas GM”, “Neriba.lt”, “Baltimax”, “Artilux NMF”, “GlasKeller”, “Švytėjimas”, “Rifas”, “Litexpo” ir tuzinas kitų.

Kviestinis svečias

Rimantas Damanskis – Artilux NMF ir Frilux NMF įmonių vadovas. Išsilavinimas ir stažuotės: KTU, INSEAD , Danish Technological Institute. LINPRA – Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos prezidiumo narys. Plastikų pramonės komiteto pirmininkas. Rimantas sukaupęs 18 metų patirtį plastikų pramonėje, daugiau nei 20 metų eksporto veikloje. TOC entuziastas ir praktikas daugiau nei dešimtmetį taikantis Apribojimų teoriją praktikoje ir įmonių valdyme.

Artilux NMF – apšvietimo ir elektros įrangos gamintojas, daugiau nei 98 proc. produkcijos ekportuojantis į Europos šalis ir JAV. Įmonė turi 4 gamybinius padalinius kuriuose dirba virš 550 darbuotojų. Tai didžiausias šviestuvų gamintojas Baltijos šalyse. Įmonėje vertikaliai integruota metalo, plastiko komponentų gamyba bei SMT paviršinio surinkimo elektronikos komponentų gamyba.

Frilux NMF – dukterinė kompanija, kurios pagrindinė veikla  įvairių plastikinių komponentų gamyba elektros prietaisams, šviestuvams, baldams i kitai įrangai. Tai moderni plastikų gamybos įmonė, “green field” investicija, užaugusi per 7 metus 15 kartų ir užsitarnavusi vedančių Europos kompanijų pasitikėjimą. Naujausios energiją taupančios technologijos, automatizacija ir profesionali komanda buvo pagrindiniai faktoriai išauginę kompanijos eksporto apimtis per trumpą periodą.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 9-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

[contact-form-7 id=”4503″]

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p. krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI