Data: 2016 m. spalio 21 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Kaina: 200 Eur (50% nuolaida perkant visą Pardavimų valdymo kursą)
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Robertas Krutikovas (Grigeo Grigiškės)

Nepaisant gerų norų, CRM sistemos įmonėse dažniausiai yra nekenčiamos. Priversti pildyti smulkmeniškus duomenis, pardavėjai jaučiasi, lyg jais nepasitikėtų. Be to, duomenų pildymas švaisto pardavėjų laiką, kurio CRM dėka pardavinėjimui lieka vis mažiau.

Tikėjusios, jog CRM padės padidinti pardavimus, įmonės lieka nusivylusios. Todėl paklaustos apie CRM naudą, vardija naudojamus funkcionalumus, tačiau pamiršta pridurti, jog finansinės naudos technologija neatnešė.

Seminaro tikslas

Suteikti žinių, kaip savo įmonėse užtikrinti, kad CRM sistema padėtų pardavinėti ir nešvaistytų pardavimų komandos laiko.

Kam skirtas seminaras?

Pardavimų vadovams.

Po seminaro:

Dalvyiai sužinos, kaip pasirinkti jų įmonei tinkamą CRM technologinį sprendimą arba pagerinti turimą.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Kodėl CRM technologija tik pavieniais atvejais suteikia naudą?
  • Kokių lūkesčių CRM sistemos nepatenkina?
  • Technologijos galia pagal E. M. Goldratt
  • Kanban principas vizualizuojant galimybių srautą
  • „Must have“ techniniai (funkcionalumo) reikalavimai CRM sistemai

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • Populiariausių CRM sistemų atitikimas nustatytiems reikalavimams: Insightly, Kanbanize, Microsoft Dynamics CRM, Odoo, Pipedrive SalesForce, SugarCRM, Teamgate, Zoho CRM
  • Pavyzdinis CRM diegimo projekto planas
  • Taisyklės, kurių netaikymas CRM paverčia menkaverte sistema

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip „Geralda“, „Umega“, „Ventmatika“, „Venipak“, „Paysera“, „Grigeo Grigiškės“, TEO LT, „Transimeksa“, „Kriautė“, „Ramundas GM“, „Neriba.lt“, „Baltimax“, „Artilux NMF“, „GlasKeller“, „Švytėjimas“, „Rifas“, „Litexpo“ ir tuzinas kitų.

Svečias

Robertas Krutikovas – AB „Grigeo Grigiškės“ generalinis direktorius, turintis 15 metų patirtį popieriaus ir pakuočių versle. Savo karjerą pradėjo tarptautinėje spaustuvėje, kaip pirkimų vadybininkas. Vėliau įkūrė pardavimų ir rinkodaros įmonės „POLO Handels AG“ atstovybę Lietuvoje, kuri atstovavo daugiau nei 20 popieriaus gamyklų ir 10 pakavimo įrangos gamintojų Baltijos šalyse. AB „Grigeo Grigiškės“ Robertas pradėjo dirbti nuo 2008 m., užimdamas kelias vadovaujančias pozicijas įmonėje. Pastaraisiais metais Robertas atsakingas už Higieninio popieriaus padalinį ir bendrovės plėtros strategiją, inovacijų bei geriausios praktikos diegimą, siekiant aiškaus tikslo – tapti pripažintu gamintoju Europoje.

AB „Grigeo Grigiškės“ kartu su dukterinėmis bendrovėmis yra vienintelė Lietuvoje ir viena didžiausių popieriaus ir medienos pramonės įmonių grupių Baltijos šalyse. Bendrovė gamina aukštos kokybės higieninį popierių ir pakavimo medžiagas.

Yra viena prekė, kurios pasigedę, jūs keiksitės trim aukštais. Ant Roberto Krutikovo pečių, ko gero, žinomiausias Lietuvos fabrikas, su nesiliaujančiomis milijoninėmis investicijomis ir aukštais biržos maklerių lūkesčiais. Pats kadaise buvęs superpardavėjas, Robertas žino, kaip valdyti šimtamilijoninį fabriką, kai apribojimas šokinėja nuo gamybos pajėgumų į rinką ir atgal.“ – Mindaugas Voldemaras

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 5-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

Jūsų vardas ir pavardė

Elektroninis paštas

Telefono numeris

Įmonė

Nuolaidos kodas

 Reikės sąskaitos faktūros

Susipažinau ir sutinku su taisyklėmis

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI