fbpx

Data: 2016 m. lapkričio 11 d.
Laikas: 10.15 – 17.35 val.
Trukmė: 8 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Kaina: 200 Eur
Lektorius: Mindaugas Voldemaras
Kviestinis svečias: Aidas Šetikas (Rifas)

Kiekvienos kompanijos vadovas svajoja atsiplėšti nuo savo konkurentų bent viena mylia, kad išvengtų kainų karų tarp rinkos dalyvių, siūlančių iš esmės tą patį. Susikurti konkurencinį pranašumą yra ilga varginanti užduotis kompanijos vadovybei, ir užbaigti šią užduotį vadovams “neprieina rankos”. Jie svajoja, laukia progos, užuot sistemingai kūrę pagrindą savo kompanijos klestėjimui.

Seminare pristatysime, koks yra konkurencinio pranašumo kūrimo ir pardavimo procesas, ir patys atliksime kai kuriuos šio proceso žingsnius. Seminare įgytos žinios neleis jums nusiraminti, kol nesukursite neatremiamo pasiūlymo savo kompanijos klientams.

Seminaro tikslas

Supažindinti su vadybos įrankiais ir metodais, skirtais sukurti kompanijos konkurencinį pranašumą, parengti neatmetamus pasiūlymus ir juos aktyviai siūlyti rinkai.

Kam skirtas seminaras?

Įmonių vadovams, pardavimų vadovams, marketingo vadovams.

Po seminaro:

Dalyviai išmoks išanalizuoti savo rinkos segmentų verslo problemas ir susipažins su įrankiais, kurių pagalba kompanijos kuria ir vėliau komunikuoja konkurencinio pranašumo sprendimus besiremdamos atlikta analize.

PROGRAMA

Pirma dalis
10.15 val.

  • Klientų problemų analizė pasitelkiant TOC mąstymo procesus
  • PRAKTIKA: Esamos realybės medžio (Current Reality Tree) kūrimas demo aplinkoje
  • Neatmetamo pasiūlymo (Mafia Offer) sukūrimas, supakavimas ir tobulinimas
  • Buy-In procesas: 6 pasipriešinimo lygių įveikimas
  • Neatmetamo pasiūlymo pavyzdžiai įvairiose industrijose

Pietų pertrauka
13.30-14.20 val.

Antra dalis
14.20 val.

  • Klausimai, kuriuos būtina atsakyti ruošiantis pardavimų susitikimui
  • Pavyzdinio pardavimų susitikimo darbotvarkė
  • Loginė klausimų seka, kurią naudoja sėkmingi pardavėjai (SPIN metodas)
  • Neatmetamų pasiūlymų pardavinėjimas srauto principu: įrankių rinkinys, rodikliai pasiūlymų ištobulinimui

Pabaiga
17.35 val.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip “Geralda”, “Umega”, “Ventmatika”, “Venipak”, “Paysera”, “Grigeo Grigiškės”, TEO LT, “Transimeksa”, “Kriautė”, “Ramundas GM”, “Neriba.lt”, “Baltimax”, “Artilux NMF”, “GlasKeller”, “Švytėjimas”, “Rifas”, “Litexpo” ir tuzinas kitų.

Kviestinis svečias

Aidas Šetikas – profesionalus vadovas. Nuo 1998 metų vadovavau pardavimų ir marketingo padaliniams įvairiose įmonėse (Šiaulių Tauro Televizoriai; Putokšnis, etc.), o nuo 2005 vadovauju gamybinėms įmonėms (Artilux, Rifas). Specializuojuosi efektyvumo didinime, domiuosi ir studijuoju veiklos gerinimo programas tokias, kaip TOC ir LEAN, marketinginiais tikslais tenka susidurti ir su ISO. Pastaruoju metu gilinuosi į skirtumus tarp procesų valdymo ir projektų vedimo. Šia tema susidomėjau, nes teko dirbti masinės gamybos procesinėje veikloje, o šiuo metu vadovauju užsakomosios gamybos paslaugų įmonei, kuri veikia projektinėje aplinkoje. UAB Rifas teikia pramoninio dizaino, tiekimo grandinės valdymo ir kontraktinės gamybos paslaugas sistemų integratoriams laivybos, naftos ir dujų, energetikos bei pramonės sektoriuose. Skirtingos aplinkos diktuoja ir skirtingus žmonių elgesio modelius, o skirtumai tarp jų tokie dideli, kad tikrai nusipelno dėmesio ir laiko. Nes tvirtai tikiu, kad, tik suprasdamas aplinką kurioje veiki, gali pasiekti sėkmės.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą, seminaro vaizdo įrašą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Į kainą yra įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.

DĖMESIO: šis seminaras yra 7-asis iš 12 seminarų ciklo Pardavimų valdymas pagal Lean ir Apribojimų teoriją.

Registracija

[contact-form-7 id=”4503″]

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI