Data: spalio 29, 31, lapkričio 2, 5, 7, 9, 12, 21, 23, 26 d.
Laikas: 18.00-21.00 val.
Trukmė: 30 val.
Kaina: 360 EUR
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Lektorius: Arnoldas Remeika
Organizatoriai: Kazimiero Simonavičiaus universitetas, Vilnius Fashion Hub

Mados komunikacijos kursas subalansuotas kaip pradžiamokslis tiems, kurie jau dirba mados versle (ir galbūt patiria konkrečių sunkumų komunikacijos, strategijos ar pardavimų srityje), taip pat tiems, kurie tik planuoja savo karjerą mados pramonėje kaip smulkaus ir vidutinio dydžio prekės ženklų vadybininkai. Tai yra puiki pradžia tiems, kurie nori gauti koncentruotų žinių apie tai, kaip išvystyti mados prekės ženklą nuo pradinės idėjos iki produkto pardavimo fakto, kaip kurti palankų savo prekės ženklo įvaizdį ir didinti jo ekonominę vertę. Tai yra galimybė susipažinti su bendraminčiais, su kuriais per kelias savaites ne tik atliksite daug praktinių užduočių auditorijoje, bet ir paruošite baigiamąjį darbą – komunikacijos strategiją.

Kam skirti mokymai?

Kursas paruoštas dirbantiems asmenims, todėl paskaitos ir po jų sekantys praktiniai seminarai vyks vakarais, o interaktyvų formatą garantuos gausios užduotys, darbas grupėse ir susitikimai su kviestiniais svečiais. Kursą veda mados analitikas, komunikacijos specialistas Arnoldas Remeika, turintis ne tik įvairią patirtį mados versle (strategija, pardavimai, komunikacija, žurnalų verslas), bet ir komunikacijos magistro laipsnį.

Mokymų tikslas:

Kursų dalyviai analizuoja atvejus, išskiria stipriąsias ir silpnąsias esamų ir įsivaizduojamų (simuliuojamų) prekės ženklų komunikacijos strategijų vietas, taip pat programos metu nuosekliai dėlioja savo esamo ar būsimo mados prekės ženklo komunikacijos strategiją, kurios pristatymas ir tampa programos baigiamuoju darbu. Lektoriai skiria dėmesį Mados Prekės Ženklo tapatybės išgryninimui, rinkos segmentavimui, konkurencinės aplinkos analizei, Mados Prekės Ženklo pozicionavimui, komunikacinės žinutės išgryninimui, kanalams, formoms ir priemonėms šiai žinutei tinkamai ištransliuoti, taip pat pademonstruoja, kaip komunikacinę veiklą vykdyti riboto finansinio biudžeto sąlygomis, o tai ypač aktualu pradedantiems, taip pat jau stabiliems mažiems ir vidutiniams mados prekės ženklams.

Įgyjamos kompetencijos

1. Lokalaus ir globalaus mados verslo konteksto išmanymas

2. Mados Prekės Ženklo tapatybės, įvaizdžio, reputacijos ir ekonominės vertės ryšių ir naudos suvokimas

3. Gebėjimas atlikti Mados Prekės Ženklo konkurencinės aplinkos analizę, SWOT analizę, segmentuoti ir pozicionuoti Mados Prekės Ženklą

4. Integruotos komunikacijos suvokimas, atskirų jos komponentų išmanymas, taikymas praktikoje

5. Efektyvios komunikacijos strategijos formavimas, spragų komunikacijos strategijoje įžvelgimas

Nagrinėjamos temos

  1. Kaip veikia šiuolaikinė mados pramonė, su kokiais iššūkiais ir galimybėmis tenka susidurti MPŽ Lietuvoje ir užsienyje;
  2. Kas yra Mados Prekės Ženklo tapatybė, kaip ją sufokusuoti ir iškomunikuoti, kad ji užimtų tinkamą vietą vartotojo sąmonėje;
  3. Koks yra tapatybės ryšys su Mados Prekės Ženklo įvaizdžiu, reputacija ir pardavimais;
  4. Kas yra integruota komunikacija ir kokius komponentus ji savyje integruoja;
  5. Kokie yra komunikacijos pagrindiniai tikslai, kanalai, formos ir priemonės;
  6. Kas yra komunikacijos strategija ir kokie komponentai sudaro efektyvią Mados Prekės Ženklo komunikaciją;
  7. Kaip formuoti Mados Prekės Ženklo komunikacijos strategiją riboto arba nulinio biudžeto sąlygomis;
  8. Kokie komunikaciniai veiksmai reikalingi norint iškomunikuoti Mados Prekės Ženklą užsienyje;
  9. Kaip komunikacijos strategija siejasi su pardavimų strategija;
  10. Kaip veikia tarptautiniai pardavimai;
  11. Kas yra skundo komunikacija ir kokia grįžtamojo ryšio nauda;
  12. Kokios yra potencialios grėsmės Mados Prekės Ženklo įvaizdžiui.

Apie lektorių

Arnoldas Remeika-Bomberis

Arnoldas Remeika – mados projektų iniciatorius, mados apžvalgininkas, analitikas, dėstytojas, daugelio edukacinių projektų mados profesionalams ir mėgėjams autorius. Jo mados agentūra „Bomberis“ išaugo iš to paties pavadinimo mados tinklaraščio. Be bendradarbiavimo su „Vilnius Fashion Hub“, vienas naujausių A. Remeikos projektų – netrukus startuosiantis pažintinių mados renginių ciklas „Suprasti madą“.

Registracija

Vardas, Pavardė

El. paštas

Tel. Nr.

Ar esate Kazimiero Simonavičiaus universiteto studentas ar absolventas?

Ar norite gauti informaciją apie KSU mokymus

Daugiau informacijos:
krc@ksu.lt
+37064078959

Dalinkis:

GRĮŽTI