Data: nuo 2017 m. rudens
Laikas: 10.15 – 17.35 val. (penktadieniais)
Trukmė: 96 ak. val.
Vieta: Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius
Kaina: vieno seminaro – 200 €, perkant visą kursą – 1200 €* (-50%)
Lektorius: Mindaugas Voldemaras + 12 kviestinių svečių

*Apmokėti galima dalimis. Dėl detalesnės informacijos, prašome kreiptis el. paštu krc@ksu.lt.

Kurso tikslas – padėti perteklinių pajėgumų turinčioms kompanijoms susistyguoti B2B pardavimų veiklą, kad būtų užtikrintas nuolatinis naujų pardavimų (kontraktų) srautas Lietuvos ir eksporto rinkose. Holistinį kursą sudaro 12 praktikoje aktualių temų apie pardavimų valdymą pagal Lean ir Apribojimų teoriją: nuo procesų standartizavimo, darbo pasidalijimo, rinkos segmentavimo ir kontaktų suradimo iki konkurencinio pranašumo sukūrimo ir pateikimo, pardavimų valdymo srauto principu ir pinigų srautų valdymo. Kurso programoje rasite seminarus, kurių dauguma skirti įmonės vadovui ir pardavimų vadovui – žmonėms, kompanijose nešantiems atsakomybę už jų plėtrą ir pelningumo didinimą. 

TEMOS

1/12 Kaip sukurti pardavimų mašiną su Lean ir TOC? (įvadinė paskaita/seminaras)
Seminaro tikslas – sudaryti galimybę dalyviams įvertinti, ar pardavimų valdymo srauto principu įdiegimas padėtų ženkliai padidinti pardavimus jų įmonėje.

2/12 Kaip standartizuoti ir sustyguoti pardavimų procesus įmonėje?
Seminaro tikslas – suteikti žinių ir įgūdžių, kaip standartizuoti pardavimų procesus pagal geriausią praktiką ir kartu atsižvelgiant į įmonės specifiką.

3/12 B2B marketingas: rinkos segmentavimas, potencialių klientų suradimas ir apšildymas
Seminaro tikslas – suteikti žinių, kaip įmonėje marketingą subordinuoti į pardavimus, kad marketingo funkcija teiktų bendrovei maksimalią pridėtinę vertę.

4/12 Pardavimų komandos struktūra ir rolės, motyvacinės ir premijavimo sistemos
Seminaro tikslas – pristatyti sprendimo kryptį, kaip turėtų būti pertvarkytos pardavimų komandos, kad nedidinant žmonių skaičiaus ryškiai išaugtų pardavinėjimo pajėgumai nekeliant grėsmės klientų aptarnavimo kokybei.

5/12 Kaip pasirinkti, tinkamai įdiegti CRM sistemą ir greitai gauti finansinę grąžą iš investicijos?
Seminaro tikslas – suteikti žinių, kaip savo įmonėse užtikrinti, kad CRM sistema padėtų pardavinėti ir nešvaistytų pardavimų komandos laiko.

6/12 Win-win mąstymo procesų taikymas organizacijos viduje ir santykiuose su klientais
Seminaro tikslas – išmokyti holistiškai mąstyti ir spręsti organizacinius konflitkus.

7/12 Konkurencinio pranašumo sukūrimas ir pardavinėjimas potencialiems klientams gyvo kontakto metu
Seminaro tikslas –supažindinti su vadybos įrankiais ir metodais, skirtais sukurti kompanijos konkurencinį pranašumą, parengti neatmetamus pasiūlymus ir juos aktyviai siūlyti rinkai.

8/12 Pardavimai telefonu: neišvengiami, nepaisant to, kad niekam nepatinka
Seminaro tikslas – padėti kompanijoms, telefonu ieškančioms klientų Lietuvoje ar eksporto rinkose, pasiekti geresnių rezultatų.

9/12 Kaip parengti marketingo medžiagą, kuri padeda parduoti?
Seminaro tikslas – išmokyti sukurti marketingo medžiagą – el. laiškus, kompanijos pristatymus, tinklapius, preliminarius pasiūlymus – subordinuotą į naujų klientų pritraukimą

10/12 Pardavimų srauto rodikliai ir jų analizė su Business Intelligence įrankiais
Seminaro tikslas – suteikti žinių, kaip rodiklių pagalba analizuoti pardavimų veiklą ir valdyti komandos darbą.

11/12 Pralaidumo apskaitos rodikliai, biudžetavimas ir pinigų srautų valdymas
Seminaro tikslas – supažindinti su praktiniu Pralaidumo apskaitos taikymu įmonėse.

12/12 POOGI: nuolatinis pardavimų veiklos gerinimas pagal TOC (apibendrinančioji paskaita/seminaras)
Seminaro tikslas – išsklaidyti visus prieštaravimus dėl srauto principo taikymo B2B pardavimuose.

PAPILDOMA PASKAITA: Pralaidumo apskaitos taikymas esant pinigų apribojimui (cash constraint)
Seminaro tikslas – supažindinti C lygio vadovus, kaip valdyti kompaniją esant pinigų apribojimui.

Lektorius

Mindaugas Voldemaras vadovauja bendrovei TOC Sales and Marketing, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti B2B kompanijoms nuolatinį pardavimų srautą Lietuvos ir eksporto rinkose. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

Mindaugas Voldemaras yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos specialybę, mokėsi ISM Executive School, stažavosi TOCICO (Las Vegase, 2010 ir Niujorke, 2011). Baigęs bakalauro studijas dirbo marketingo vadovu IT įmonėje “MicroLink Lietuva”, vėliau buvo paskirtas tuomet didžiausios Baltijos šalyse IT sprendimų ir paslaugų kompanijos “MicroLink Group” komunikacijos vadovu. Nuo 2006 m. ėmėsi savo verslo, įsteigė viešųjų ryšių ir B2B marketingo agentūrą, kuri konsultavo tarptautines kompanijas “ByteLife Solutions”, “VMware”, EMC, SAP, “Mažeikių nafta” (dabar “Orlen Lietuva”), “Siemens”, TELE2, “Olympic Casino”, ATEA ir kt.

Nuo 2012-ųjų Mindaugo vadovaujama kompanija susitelkė į paslaugų teikimą pardavimų valdymo srityje. Tarp pastarųjų metų TOC Sales and Marketing, UAB klientų tokios įmonės kaip „Geralda“, „Umega“, „Ventmatika“, „Venipak“, „Paysera“, „Grigeo Grigiškės“, TEO LT, „Transimeksa“, „Kriautė“, „Ramundas GM“, „Neriba.lt“, „Baltimax“, „Artilux NMF“, „GlasKeller“, „Švytėjimas“, „Rifas“, „Litexpo“ ir tuzinas kitų.

Registracija

Įmonė

Kontaktinis asmuo

Elektroninis paštas

Telefono numeris

Nuolaidos kodas

 Reikės sąskaitos faktūros

Susipažinau ir sutinku su taisyklėmis

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI