Data: renkama grupė
Laikas: 17.30 – 20.30val.
Trukmė: 4 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Kaina: 30 €
Lektorius: Rokas Golcas
Seminaro lygis: pradedantiesiems

Skaitmeninė rinkodara plečiasi nuolat ir jos tempai kiekvienais metais stiprėja. Dirbantys šioje srityje kasdien  susiduria su naujais iššūkiais ir galimybėmis.

Bet kaip žinoti ar jūs išnaudojate visą savo galimą potencialą? Ar tikrai iki galo suprantate kas yra skaitmeninė rinkodara ir kokie jos privalumai, bei trūkumai?

Žinios yra jūsų didžiausias privalumas prieš konkurentus. Žinodami, kaip panaudoti skaitmeninės rinkodarus teikiamus privalumus, jūs galite efektyviau ir greičiau aplenkti savo konkurentus, pritraukti daugiau klientų ir juos išlaikyti.

Seminaro tikslas

Supažindinti su skaitmenine rinkodara, pristatyti pagrindines jos sudedamąsias dalis ir padėti suprasti, ką konkrečiai kiekvieno atveju reikia daryti, norint į svetainę pritraukti kuo daugiau lankytojų.

Kam skirtas seminaras?

Pradedantiesiems rinkodaros ir komunikacijos specialistams, studentams, atstovams iš startuolių, smulkių įmonių vadovams bei visiems kitiems, norintiems įgyti arba atnaujinti žinias apie skaitmeninę rinkodarą. Taip pat šis seminaras tinka planuojantiems samdyti skaitmeninės rinkodaros agentūrą – po šio seminaro puikiai susigaudysite, ko iš jų reikalauti ir kokius tikslus iškelti.

Po seminaro:

Dalyviai įgis bazines skaitmeninės rinkodaros žinias. Taip pat supras, kokių konkrečių veiksmų reikia imtis, norint į svetainę pritraukti lankytojų srautą ir jį konvertuoti į pirkėjus. 

PROGRAMA

Pirma dalis
17.30 val.

  • Jūsų klientai – Jūsų sėkmė. Aptarsime, kaip sužinoti, ko nori jūsų klientai ir kaip sukurti jiems unikalų pasiūlymą (UVP).
  • Marketingo struktūra. Chaotiškai atliekami veiksmai retai atneša gerus rezultatus. Sužinosite, kaip sukurti marketingo struktūrą, kuri leis maksimaliai išnaudoti jūsų potencialą.
  • Prekės ženklo istorija. Prekė nėra vienintelis dalykas, ką perka vartotojai. Jie taip pat perka įmonės istoriją. Sužinosite, kaip parašyti savo prekės ženklo „pasaką“.
  • Srauto pritraukimas: mokamų ir nemokamų kanalų apžvalga. Sužinosite, kokie gali būti kanalai, jų privalumai ir trūkumai.

Kavos pertraukėlė
19.00-19.15 val.

Antra dalis
19.15 val.

  • Turinio rinkodara. Sužinosite, kas yra turinio rinkodara ir kaip ją išnaudoti didinat įmonės pelną.
  • El.pašto rinkodara. Vienas geriausių ir pigiausių kanalų pritraukti srautą. Jei nenaudojate el.pašto rinkodaros ar darote tai neteisingai, prarandate nemažai pinigų.
  • SEOoptimizavimas paieškos varikliams. Išgirsite tai, ką turi žinoti kiekvienas svetainės savininkas.
  • PR. Šis senas būdas pritraukti srautą efektyvus ir šiandien, tiesiog pasikeitė žaidimo taisyklės. Sužinokite, ką galite padaryti, kad apie jus rašytų.
  • Klausimai – atsakymai.

Pabaiga
20.30 val.

Lektorius

Rokas Golcas – sertifikuotas Google Adwords bei Analytics profesionalas, turintis 7 metų patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje. Rokas konsultuoja tiek Lietuvos, tiek užsienio įmones Google Adwords bei web-analitikos klausimais. Tai pat šiomis temomis veda individualius ir grupinius seminarus bei skaito pranešimus tokiose konferencijose kaip Login ir Ekomercija.  Yra knygos „AdWords reklama: sėkmingos pradžios gidas“ autorius. Studijas baigė Jungtinėse Amerikos Valstijose, kur įgijo Web Analitikos magistro laipsnį. Šiuo metu Rokas yra fondo „Practica Capital” rinkodaros vadovas, ten konsultuoja po fondo sparnu prisiglaudusius startuolius.

Seminaro medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę kursuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Registracija

Jūsų vardas ir pavardė

El. paštas

Telefono numeris

Jei reikalinga sąskaita faktūra, prašome pateikite rekvizitus

Nuolaidos kodas

Pastabos

 Noriu gauti informaciją apie naujus mokymus

Susipažinau ir sutinku su taisyklėmis

 Esu KSU studentas

Kontaktai

Agnė Bružaitė
Mob. tel. +370 624 62049

El. p.: krc@ksu.lt

Dalinkis:

GRĮŽTI