fbpx

KSU veidai: Tony Palmer


Kiekvieną pavasario semestrą Tony Palmer atvyksta į Lietuvą dėstyti Aviacijos vadybos studentams. T. Palmer yra aviacijos ekspertas, turintis didelę patirtį aviacijos industrijoje. „Man patinka dalintis savo patirtimi, perduoti žinias ir matyti žmonių augimą“, sako Tony.

Tony Palmer

Tony Palmer

Aviacija yra vienas iš labiausiai pasaulyje augančių sektorių. Kaip manote, kad lemia šį augimą?

Augant populiacijai, disponuojamoms pajamoms, taigi ir polinkiui keliauti, aviacija ir toliau augs užpildydama turimą infrastruktūros pajėgumą. Jei paklaustumėte, ar yra priežasčių, kad šis augimas būtų apribotas, aš atsakyčiau, kad aplinkosaugos veiksmingumas turi tobulėti arba augimas gali būti apribotas.

Kaip jauni žmonės gali pasinaudoti šia situacija?

Yra daug kelių: keliauti ir pamatyti pasaulį arba dirbti šioje industrijoje. Bilietų kainos nuolat realiai mažėja – vis daugiau oro linijų siekia mažesnių sąnaudų, kad galėtų konkuruoti, todėl vis daugiau vietų tampa pasiekiamos. Dėl didesnės industrijos yra daug pareigybių tiek joje, tiek jos aptarnavime, todėl galima studijuoti, tarkime, aviaciją ar turizmą, ir rasti savo vietą.

Kokie darbo aviacijos sektoriuje privalumai?

Tai priklauso nuo žmogaus – man darbas šioje industrijoje yra labai smagus, suteikia daug puikių galimybių. Aš daug keliavau ir daug išmokau!

Papasakokite daugiau apie savo dėstymo patirtį. Kodėl jums patinka mokyti? Ar dėstote tik KSU?

Buvau apmokytas kaip inžinierius, po to dirbau komercinės veiklos planavimo ir oro linijų strategavimo srityse – mano vadovavimo stilius buvo koučeris. Buvau kelių naujų neseniai studijas baigusių darbuotojų mentorius. Man patinka dalintis savo patirtimi, perduoti žinias ir matyti žmonių augimą. Kaip konsultantas parengiau mokymų programas komercinėms oro linijoms ir buvau laikinasis vadovas (ir koučeris), kai vyresnysis vadovas ilgą laiką gydėsi ligoninėje. Tuomet pradėjau mokyti bakalauro studentus savo Alma Mater Kingstono Universitete, vėliau – magistrantūros studentus Prancūzijoje ir dabar Kazimiero Simonavičiaus universitete, Vilniuje. Taip pat esu išorinis ekspertas kitame Jungtinės Karalystės universitete.

Papasakokite daugiau apie svarbiausius projektus, kuriuose dalyvavote.

Aš buvau Concorde ir Boeing 747 bandomojo skrydžio inžinierius. Padėjau gauti licenciją pirmajam skrydžiui be tūpimo iš Jungtinės Karalystės į Japoniją. Bendrovėje British Airways įgyvendinau keletą svarbių pokyčių skrydžių programoje, įvedžiau tvarkaraščio kokybės (angl. Schedule Quality) koncepciją, vadovavau keliems jungtiniams projektams, taip pat projektui, valdžiusiam naujos įgulos sistemos įvedimui. Buvau 2 žemų kainų oro linijų startuolių komandoje: Hapag-Lloyd Express Vokietijoje ir Thompson Fly Jungtinėje Karalystėje.

Kendo

Kendo

Kaip susidomėjote kendo? Ką tai Jums reiškia?

Tai labai įdomus kovos menas, kilęs iš Japonijos, kuriuo susidomėjau būdamas daugmaž 20-ties. Ieškojau prasmingos veiklos, kuri turėtų discipliną bei struktūrą ir šį tą daugiau nei varžybų sportas. Praktikuoju „senąją mokyklą“, t. y. tą, kuri buvo dar prieš modernų sportinį kendo. Sunku paaiškinti, kaip kendo yra man svarbus. Jo principai aprėpia tęstinį mokymąsi ir vystymąsi ir, laimei, nėra reikalo sustoti, kai pasiekiate brandų amžių ir kai varžybų sportas tampa per sudėtingas.

Ar matote panašumų tarp kendo ir aviacijos?

Kaip ir kitos industrijos, Aviacija yra sėkminga, kai kiekvienas žmogus joje siekia tęstinio tobulėjimo – įgūdžiuose, atlikime, technologijoje ir aptarnavime. Šia prasme kendo ir aviacija yra tokie pat. Visuomet yra panašumų tarp skirtingų veiklų, bet nesileisčiau į gilesnius palyginimus.

Sakoma, kad aviacija yra liga (žinoma, gerąja prasme!) ir kad ja susergama visam gyvenimui. Ar sutinkate?

Nuo šios ligos yra labai nedaug vaistų, o abstinencijos sindromai gali būti sunkūs. Yra daug pamokų, kuriomis aviacija ir kitos industrijos gali dalintis tarpusavyje, todėl tai nebūtinai turi būti viso gyvenimo karjera. Viso gyvenimo potraukis neabejotinai!

Dalinkis:

GRĮŽTI