Data: birželio 29-30 d.
Laikas: 17:00-20:30
Lektorius: Domantas Širvinskas
Facebook nuoroda: https://www.facebook.com/events/1780495518848743/

Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, 5 aud., Vilnius

Mokymų kaina:

90 Eur

Mokymų tikslas

Pristatyti pagrindinius komunikacijos ir reklamos Facebook’e principus, išmokyti, kaip kelti tikslus, išvystyti strategiją, sukurti įdomų ir įtraukiantį turinį, o vėliau, teisingai analizuojant rezultatus, padėti atsirinkti tai, kas geriausiai padėtų siekti iškeltų verslo tikslų.

Kam skirti mokymai?

Rinkodaros, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, kurie socialiniuose tinkluose atstovauja įmonę arba organizaciją.

Mokymų programa

Pirma diena

Interneto tendencijos

  • Susipažinsite su vartotojų elgsena internete;
  • Sužinosite apie paskutines technologijų madas;
  • Išgirsite paskutines Facebook naujienas.

Facebook komunikacijos strategija

  • Suprasite, kodėl svarbu turėti komunikacijos strategiją;
  • Sužinosite apie pagrindines strategijos sudedamąsias dalis;
  • Išmoksite, kaip ją parengti.

Facebook komunikacijos strategijos rengimas

  • Išmoksite išsikelti komunikacinius tikslus;
  • Pasirinksite komunikacines temas;
  • Susiplanuosite įrašus artimiausioms savaitėms.

Pagrindiniai Facebook įrankiai

  • Sužinosite plačiau apie skirtingus žinučių tipus, renginius, grupes, konkursus, programėlių ir pan. galimybes;
  • Suprasite, ko Facebook‘e nedaryti.
  • Gausite idėjų, kaip pritraukti daugiau fanų;

Antra diena

Turinys Facebook’e

  • Gebėsite atskirti gerą turinį, tinkamą šiam soc. tinklui;
  • Sužinosite geros grafikos paslaptis;
  • Gausite idėjų įdomioms žinutėms Jūsų puslapiui.

Facebook reklamos pradžiamokslis

  • Susipažinsite su pagrindinėmis reklamų rūšimis (įrašo reklama, puslapio reklama ir kt.), ir talpinimo vietomis (desk, mobile, instagram ir kt.), suprasite jų paskirtį;
  • Sužinosite, kuo skiriasi Facebook reklama nuo kitų reklamos rūšių (pvz., AdWords);
  • Susipažinsite su persekiojančia reklama (angl. retargeting);
  • Sužinosite, kokios yra tikslinės auditorijos pasirinkimo galimybės;
  • Sužinosite pagrindinius reklamos rodiklius ir mokėsite analizuoti statistiką;
  • Suprasite, kokį biudžetą skirti reklamai.

Facebook reklama: ant kokios norisi spausti?

  • Sužinosite, kokie paveiksliukai patraukia akį;
  • Susipažinsite su pagrindinėmis paveikslėlių rengimo taisyklėmis (formatas, teksto išdėstymas ir pan.);
  • Suprasite į ką atkreipti dėmesį rašant tekstus;
  • Gebėsite atskirti gerą reklamą nuo blogos.

Facebook reklamos rengimas

  • Sužinosite, kokius veiksmus turite atlikti prieš nustatant reklamą;
  • Išmoksite tinkamai nustatyti reklamos parametrus (tikslinę auditoriją, kainą, laiką ir kt.);
  • Parengsite facebook reklamos projektą savo puslapiui.
  • Sužinosite, kokios yra tikslinės auditorijos pasirinkimo galimybės;
  • Sužinosite pagrindinius reklamos rodiklius ir mokėsite analizuoti statistiką;
  • Suprasite, kokį biudžetą skirti reklamai.

Lektorius

Domantas Širvinskas – agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš septynerių metų. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Šiuo metu savo įkurtoje įmonėje rūpinasi prekės ženklų komunikacija Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Norvegijoje.

Mokymų medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę mokymuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus. Pažymėtina, kad Kazimiero Simonavičiaus universitetas nuo yra įtraukas į Valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Registracija

Jūsų vardas ir pavardė

El. paštas

Telefono numeris

Jei reikalinga sąskaita faktūra, prašome pateikite rekvizitus

Nuolaidos kodas

Pastabos

 Noriu gauti informaciją apie naujus mokymus

Susipažinau ir sutinku su taisyklėmis

 Esu KSU studentas