Data: Birželio 2 d.
Laikas: 17:30-20:30
Trukmė: 4 ak. val.
Vieta: J. Basanavičiaus g. 29A, 5 auditorija, Vilnius (KSU)
Lektorė: Gintarė Šležaitė
Kaina: 25 €

 Tikslas – supažindinti su prekės ženklo aktualumu šiandienos verslo aplinkoje ir pristatyti pagrindinius prekės ženklo vystymo kanalus bei priemones.

Seminaras skirtas pradedantiesiems rinkodaros ir komunikacijos specialistams, studentams, jaunoms įmonėms, kuriančioms inovatyvius produktus, strartuoliams bei visiems, kurie nori sužinoti ar prisiminti prekės ženklo įvedimo į rinką pagrindinius principus.

Po seminaro Jūs:

Žinosite prekės ženklo įvedimo į rinką procesą ir gebėsite analizuoti savo ir kitų prekės ženklų vystymo privalumus bei trūkumus.

Temos ir nagrinėjami klausimai

  • Kas yra prekės ženklas ir kokios jo funkcijos?
  • Prekinio ženklo išskirtinumo bei pozicionavimo svarba.
  • Kokie yra sėkmingo prekės ženklo bruožai?
  • Prekės ženklo įvedimo į rinką priemonės ir kanalai.
  • Sėkmingų ir nesėkimingų prekės ženklų įvedimo į rinką pavyzdžiai.

Lektorė

Gintarė Šležaitė – įmonės „UCS BALTIC” pardavimų vadybininkė ir tabler.lt projekto vadovė. Patirtį kaupė tris metus priklausydama didžiausiai jaunimo organizacijai pasaulyje AIESEC. Organizavo ir vedė mokymus tarptautinėse konferencijose Belgijoje ir Vengrijoje. Kūrė mokymų programas ir ruošė turinį įvairiems seminarams bei konferencijoms vadybos, viešosios ir vidinės komunikacijos, procesų gerinimo temomis.

Mokymų medžiaga ir pažymėjimai

Asmenys, dalyvavę mokymuose gaus dalomąją paskaitų medžiagą ir dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus.

Registracija į seminarą

Jūsų vardas ir pavardė

El. paštas

Telefono numeris

Jei reikalinga sąskaita faktūra, prašome pateikite rekvizitus

Nuolaidos kodas

Pastabos

 Noriu gauti informaciją apie naujus mokymus

Susipažinau ir sutinku su taisyklėmis

 Esu KSU studentas