Komunikacijos  bakalauras
Nuolatinės studijos – 3,5 m.
Nuolatinės sesijinės studijos – 3,5 m.
Studijos vykdomos lietuvių ir anglų kalbomis
(dalis studijų programos dalykų dėstoma anglų kalba)

Vilnius

Asmenybei, kuri...

domisi mada,

dalyvauja mados renginiuose ir  pagauna save galvojant “O aš daryčiau kitaip”,

mėgsta grožį ir estetiką,

galvoja, kad madai – tai daugiau nei drabužiai,

nori būti mados pasaulio dalimi.

Nori tapti...

mados ekspertu,

mados renginių, parodų ir festivalių organizatoriumi,

mados verslo rinkodaros ir komunikacijos specialistu,

importo ar eksporto vadovu,

mados verslo steigėju ar įmonės vadovu.

Nori gebėti...

diktuoti mados kryptis ir valdyti mados procesus,

komunikuoti apie madą naujausiomis technologijomis,

stebėti, tirti ir numatyti mados rinkos naujoves,

planuoti ir vykdyti mados rinkodaros kampanijas ,

vadovauti mados namams.

Apie programą

Mados industrija – tai vienintelė ir unikali studijų programa Šiaurės Rytų Europoje. Universitete studijuojama ne tik mados vadyba, istorija ir psichologija, bet ir gebama tendencingai planuoti mados rinką, numatyti jos pokyčius. Ugdomas kritinis mados, kaip plataus kultūros reiškinio suvokimas, neapeinantis net šiuolaikinės gyvensenos vadybos klausimų.

Šios studijų programos tikslas – rengti mados industrijos komunikacijos specialistus, gebančius formuoti ir veikti kūrybos-gamybos produktus vartojančią visuomenę.

Studijuoti madą – tai tikras iššūkis, tai siekis labiau suvokti ne tik aukštosios ir gatvės mados tendencijas, bet ir labai plačiai jas analizuoti, numatyti ir planuoti mados produktų gamybą, komentuoti šiuolaikinį gyvenimo būdą,  o kartu analizuoti įvairialypiame komunikacijos lauke kintančias asmenybės reprezentacijos formas. Taip pat ugdomas gebėjimas, leidžiantis numatyti net ateities vartojimo įpročius bei strategiškai juos koreguoti.

Mados industrijos žinovas išsiskiria analitišku mąstymu ir netradiciniu kūrybingumu. Jis puikiai formuoja ir supranta ne tik dabartinę, bet ir ateities visuomenę, kurią lemia madingų ir nemadingų produktų vartojimas.

IMG_7677

Bendradarbiavimas

Jau pirmuosiuose kursuose jaunieji Mados industrijos specialistai bendradarbiauja su dizaino ir mados namais, atstovaujančiais tarptautinius prekės ženklus. Tokiu būdu studentai ne tik įgauna reikiamos praktikos, bet ir gana greitai atranda savo darbo vietą plačiojoje mados industrijoje.

Studijuojami dalykai:

Anglų kalba / Dizaino ir architektūros paradigmos / Emocinis marketingas / Integruotos marketingo komunikacijos / Intelektinės nuosavybės teisė / Kompiuterinė grafika / Kūrybinės gyvensenos komunikacija / Kūrybos ekonomika / Kūrybos komercializacija ir paramos sistemos / Mados fotografija / Mados istorija / Mados kompozicija / Mados modeliavimas / Mados portfelio vadyba / Mados projektų vadyba / Mados rinkos tyrimai / Mados technologijos / Mados teorija / Mados žurnalistika / Meno istorija / Prekės ženklo komunikacija / Profesinė praktika / Scenos menai / Šiuolaikinės stiliaus koncepcijos / Socialinių medijų komunikacija / Sociologija / Specialybės kalbos kultūra / Vadybos istorija ir teorija / Vizualinė kultūra

Pasirenkamieji dalykai:

Apskaita / Bendravimo psichologija / Filosofija / Finansai / Logika / Mados psichologija

Praktika:

Praktikos metu būsimieji bakalaurai įgyja ne tik profesinių mados industrijos žinių, bet geba integruoti teorines konceptualias programos metu įgytas žinias į šalies ūkio plėtros gerinimo procesus, pridėtinės vertės kūrimą tiek organizacijų, tiek valstybiniu mastu. Praktikos tikslas – sudaryti studentams sąlygas dalyvauti įvairiose vykdomose veiklose, siūlyti savo idėjas ir jas įgyvendinti, sulaukti konsultacinės pagalbos iš praktikos vadovų, pasirenkant praktikos vietą bei rengiant akademinę praktikos užduotį.

Kalba KSU bendruomenė

Doc. dr. Eugenijus Skerstonas
Dėstytojas

Kaip ir visi dėstytojai, savo studentams siekiu perteikti naujausias, kuo įdomesnes žinias apie išvaizdos madas, jas siedamas su kostiumo istorija, individo psichologija, kūrybiniu potencialu. Man svarbu, kad studentai išmoktų mąstyti plačiai, kūrybingai, kad tobulintų minčių raišką ir iškalbą. Baigus mokslus veiklos tikrai pakaks, jeigu jos bus nuoširdžiai siekiama, daug dirbama. Veiklos kryptys ar profiliai, akivaizdu, priklausys nuo individualaus pasirinkimo, ryškesnio potraukio kuriai nors iš išvaizdos mados sričių (sakykim, komercija), įskaitant ir žurnalistiką.

Lina Martinkėnaitė
Absolventė

Studijuojame mados industrijos segmentų vadybą, marketingą, rinkodarą, komunikaciją bei kitus tikslingai su mados verslu susijusius dalykus. Virtuvės pažinimas iš vidaus leidžia pamatyti situaciją visais įmanomais aspektais – taip konstruodamas asmeninį požiūrį bei vertybes iš naujo – ir nesvarbu, ar tai būtų aukštoji, aukščiausia ar greitoji mada. Mes – ateinanti jaunoji mados verslo specialistų karta – kaip segmentas rinkoje esame naujas reiškinys, tačiau gyvybiškai reikalingas. Kurse mūsų nėra labai daug, bet pakankamai, kad proporcingai pasiskirstytume skirtingose mados industrijos nišose.

Programos dėstytojai

null

Silvija Čižaitė-Rudokienė

null

Eglė Deltuvaitė

null

Jurgis Dieliautas

null

Vilius Gudavičius

null

Dalia Gulbinskienė

null

Inesa Kurklietytė

null

Doc. dr. Liutauras Labanauskas

null

Aistė Mažeikienė

null

Doc. Meda Norbutaitė

null

Elena Sakalauskaitė

null

Doc. dr. Eugenijus Skerstonas

null

Kristina Stankevičiūtė

null

Justinas Uba

null

Prof. dr. Vytis Valatka

null

Doc. dr. Remigijus Venckus