Komunikacijos bakalauras

Nuolatinės studijos – 3,5 m.

Nuolatinės sesijinės studijos – 3,5 m.

Studijos lietuvių ir anglų  kalbomis
(dalis studijų programos dalykų dėstoma anglų kalba)

Vilnius, Klaipėda

Pažangiausiems – nemokamos studijos.
Stojantiems tiesioginio priėmimo būdu iki 2017-07-1430 proc. nuolaida visai studijų kainai.
Plačiau apie KSU nuolaidų sistemą – čia.

Turite klausimų? Kreipkitės:
Tel. 8 5 213 3493
El. p. priemimas@ksu.lt

Asmenybei, kuri...

žavisi pramogų pasauliu ir nori tapti jo dalimi,

mėgsta keliauti ir tyrinėti nepažintas vietas,

geba organizuoti ir koordinuoti įvairias veiklas,

yra atviros naujovėms ir pokyčiams.

 

Nori tapti...

skrydžių bendrovėse, sveikatingumo, teatrų, televizijos, mados įmonėse, kino ir muzikos įrašų studijose, kompiuterinių žaidimų kūrybos, koncertų ir pramogų kompanijose.

Prodiuseriu, vadybininku, analitiku, kūrybinių projektų vadovu, gastrolių organizatoriumi, idėjų komercintoju, tarpininku tarp idėjų generatorių ir verslo

Nori gebėti...

numatyti pramogų ir turizmo rinkos poreikius,

kurti ir plėtoti naujas pramogų bei turizmo veiklas ir verslus,

formuoti turizmui palankią aplinką,

panaudoti naujausias technologijas pramogų ir turizmo industrijų komunikacijai,

organizuoti ir įgyvendinti pramoginius renginius,

vadovauti turizmo įmonėms ir jas konsultuoti.

Apie programą

XXI a. darbo rinka vis labiau pageidauja specialistų, kurie geba valdyti ir profesinėje veikloje kokybiškai sieti skirtingas sritis. Šiuolaikiška ir inovacijomis grįsta Pramogų ir turizmo studijų programa ugdo gebėjimus, leidžiančius vienu metu darbuotis tiek pramogų, tiek turizmo įmonėse. Todėl Specialistas ne tik planuoja, bet ir parduoda laisvalaikio produktus, darniai koordinuoja pramogas, kuria jų patrauklų marketingą bei tokiu būdu ženklina XXI a. visuomenės poreikį vienu metu ir keliauti, ir pramogauti.

Studijų programa apima turizmo ir pramogų vadybos, technologijų bei marketingo sritis. Nuosekliai studijuojamos į plačią, dabartinę kultūros industriją įsiliejančios turizmo ir pramogų veiklos, inovacijos ir tendencijos: nuo turizmo įmonių valdymo ir marketingo iki naujausių elektroninės erdvės turizmo formų, nuo koncerto ir sporto renginių organizavimo iki kompiuterinių žaidimų ir šiuolaikinės kino industrijos procesų valdymo. Studijų programa yra plati ir tarpdalykinė, o pramogų ir turizmo sektorius yra labiausiai auganti šiuolaikinio verslo sritis.

Teikiamos programos išskirtinumas – darni šiuolaikinių pramogų integracija su turizmo veiklomis; tokia dermė suteikia prielaidas plėtoti inovacines idėjas, naujus tarpdalykinius metodus, sukuriančius inovacines terpes ir pridėtinę vertę šiuolaikinėms persipinančioms patirties, laisvalaikio, išmaniųjų technologijų industrijoms.

_EE_1079

Bendradarbiavimas

Pramogų ir turizmo industrijų studijų programos partneriai: tagoo.lt sistema, sukurta remiantis japoniška koncepcija, kuri susieja patirties, pramoginį, inovacijų turizmą ir sudaro prielaidas kūrybingos visuomenės plėtrai, BalticTours.com – daugiau nei dvidešimties metų patirtį turintis kelionių organizatorius, plėtojantis kultūrinio, pažintinio turizmo projektus Baltijos šalyse, Skandinavijoje ir Rusijoje, medicininio turizmo kompanija Paracelsustravel.com.

Glaudus Universiteto bendradarbiavimas su Nacionaline kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija, Kūrybinių industrijų studentų asociacija, Lietuvos pramonininkų konfederacija, Lietuvos spaustuvininkų asociacija, Darbo ir socialinių tyrimų institutu bei kitomis verslo organizacijomis leidžia plėtoti profesinius, verslo ir mokslinius universiteto absolventų ryšius.

Studijuojami dalykai:

Anglų kalba / E. verslo paslaugos / Integruotos marketingo komunikacijos / Intelektinės nuosavybės teisė / Kompiuteriniai žaidimai ir programinė įranga / Komunikacijos teorijos / Kultūros pramogos / Kūrybinės gyvensenos komunikacija / Kūrybinių projektų vadyba / Kūrybos ekonomika / Multimedijų dizainas / Muzikos industrija / Pasaulio ekonomika / Paveldas ir amatai / Pramogas ir turizmą remiančios industrijos / Pramogų ir turizmo industrijų studijos / Pramogų ir turizmo IT / Pramogų ir turizmo rinkos tyrimai / Socialinių medijų komunikacija / Sociologija / Specialybės kūrybinis projektas / Sporto industrija / Tarpkultūrinė komunikacija / Turizmo teisė / Turizmo valdymas ir politika / Verslo komunikacija

Pasirenkamieji dalykai:

Bendravimo psichologija / Filosofija / Finansai / Įmonių socialinė atsakomybė / Lietuvos turizmas: istorija, dailės istorija, architektūra / Logika / Mados psichologija / Pramogų dizainas / Sociokultūrinės medijos / Technoprenerystė / Turistinių ekskursijų vedimo ir paruošimo metodika / Turizmo paslaugos ir geografija

Praktika

 Kazimiero Simonavičiaus universitetas turi plačią kūrybinio sektoriaus partnerių bazę, aktyviausi socialiniai partneriai – Kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija, Kūrybinių industrijų studentų asociacija, Žinių ekonomikos forumas, Saulėtekio slėnis, Šiaurės miestelio technologijų parkas ir kt.

Partnerių tinklas leis studentams pasirinkti industrijas atstovaujančias organizacijas ir įmones iš šių sričių: reklamos gamyba ir vadyba, prodiusavimas, kinas, muzikos vadyba, renginių vadyba, tradicinė ir elektroninė leidyba, edukacinės paslaugos ir daugelis kitų.

Praktikos vadovai stengiasi užtikrinti reikiamą studento pasirengimą įsilieti į kūrybines veiklas, siekiant pagrindinio praktikos tikslo – įgyti praktinių ir teorinių žinių, kurios lavintų darbo rinkai reikiamus įgūdžius.

Kalba KSU bendruomenė

Gražina Mikaliūnienė
Programos dėstytoja

Pramogų ir turizmo industrijų studijų programa yra skirta motyvuotiems šiuolaikinio verslo kūrėjams, kurie įžvelgia sprogstančią pramogų ir turizmo paslaugų paklausą ir yra pasirengę sukurti išradingą pasiūlą ateities vartotojams. Šios studijų programos studentai įsisavina integruotas, tarpdisciplinines žinias, gilinasi į modernios rinkodaros principus, įsitraukia į kūrybinius procesus, pažįsta pramogų ir turizmo verslo įmones iš vidaus. Studijų programoje dėsto profesionalai, turintys verslo kūrimo ir vystymo patirtį. Studentams pateikiamos aktualios užduotys, kartu sprendžiamos realios problemos naudojant šiuolaikinius metodus ir priemones.

Roberta Samušaitė
Studentė

Tai, ką studijuojame šioje programoje, sunku apibrėžti keliais sakiniais. Kiekvienas tiesiog atranda save. Aš dažnai „nusikeliu“ į Tanaznijos safarį, tuo tarpu mano bendrakursiai kuria kompiuterinius žaidimus, analizuoja marketingą, „bendrauja“ su Aristoteliu… Tie, kurie nori  žinoti viską (tiesa, aš tokia pat), turi puikią galimybę susipažinti ne tik su turizmo ar pramogų sferomis, bet tuo pačiu ir su žmogaus psichologija, verslo komunikacija, ekonomika, finansais, literatūra, medijomis, teise. Lyg galėtum būti visose studijų programose vienu metu, bet kartu ir mokytis kūrybiškumo ir visa tai pritaikyti savaip. Na, kad ir, pavyzdžiui, išvažiuoti mokytis ekonomikos Milane, bet ją pritaikyti turizmo sferoje. Nerealu!

Programos dėstytojai

null

Jurgis Dieliautas

null

Vilius Gudavičius

null

Doc. dr. Liutauras Labanauskas

null

Aistė Mažeikienė

null

Elena Sakalauskaitė

null

Doc. dr. Eugenijus Skerstonas

null

Kristina Stankevičiūtė

null

Jurgita Trapanauskienė

null

Justinas Uba

null

Prof. dr. Vytis Valatka

null

Doc. dr. Remigijus Venckus